Friday, April 21, 2023

KADOP 10 NİSAN 2023 TOPLANTISI (1) : ANTAKYA SULUKULE OLMASIN (Sunu : Mehmet Tunçer)

 

















































10 Nisan 2023 ZOOM TOPLANTISI : 

https://www.youtube.com/watch?v=wYHo_A1cimo&t=58s



KADOP

Ne yapıyoruz?

Biz Antakyalılar, yurdun ve dünyanın dört bir yanından Antakya sevdalısı gönüllüler, kadim kentin belleğine ve kültürel mirasına sahip çıkmak için bir araya geldik.

Biz kimiz?

Biz Antakyalılar, bilim insanları, uzmanlar, sanatçılar, hiçbir özel çıkar gözetmeksizin birbirine kenetlenen gönüllüler ve Antakya sevdalıları olarak, Kadim Antakya Dostları Platformu'nu kurduk.

Amacımız nedir?

Ulusça yaşadığımız deprem felaketinin ardından, kadim Antakya'mızın aklın yolu ve vicdanların huzurunda, aslına uygun olarak yeniden inşa edilip, ayağa kaldırıması platformumuzun temel amacıdır.

Nasıl yapacağız? Hedefimiz...

Kadim Antakya'mız yeniden inşa ve imar ile ihya edilirken, tekrar beton yığınına dönüşmemesi, aslına uygun olarak restorasyonu ve yapılandırılma çalışmalarını, ulusal ve uluslararası düzeyde farkındalık yaratıp, takip edecek ve destekleyeceğiz.

Çağrımız nedir?

Antakya, verimli tarım alanları, endemik florası ve faunası, temiz su kaynakları, eşsiz doğası ve kadim kültürüyle hepimizin, kaybetmeyelim. Ortak kültürel ve doğal mirasımız kadim Antakya'mıza sahip çıkalım ve koruyalım.

Bir ve birlik olalım. Hatay hepimizin şahsi meselesidir.

Kadim Antakya Dostları Platformu - KADOP

No comments: